Η ιστορία τού αγγελιοφόρου Garcia

18 Απριλίου , 2009

 

Captain Naves Pinheiro, Brazilian Army (infantry)

Captain Naves Pinheiro, Brazilian Army (infantry)

 

(…όπως μου τη διηγήθηκε ο λοχαγός Naves Pinheiro)

 

            Κάποτε, όταν η Βραζιλία ήταν σε πόλεμο, ο βασιλιάς καλεί τον πρωθυπουργό του και του λέει:

            «Έχω ένα μήνυμα, ένα πολύ σημαντικό μήνυμα, για έναν διοικητή μας στο μέτωπο. Αν μπορέσει να φτάσει σ’ αυτόν, θα νικήσουμε σε μια μέρα και ο πόλεμος θα τελειώσει. Βρες μου τον καλύτερο αγγελιοφόρο μας.»

            Ο πρωθυπουργός διαβουλεύεται με τους υπουργούς του και τους ανώτερους αξιωματούχους. Δίνονται οδηγίες, ξεκινούν οι διαδικασίες και τελικά επιλέγονται οι τέσσερις ικανότεροι αγγελιοφόροι, οι οποίοι και παρουσιάζονται στο βασιλιά.

            Ο βασιλιάς εξηγεί την σπουδαιότητα της αποστολής στους τέσσερις αγγελιοφόρους. «Έχετε καμιά ερώτηση;»

            Ο πρώτος αγγελιοφόρος ρωτάει: «Τι απόσταση πρέπει να διανύσω;»

            Ο δεύτερος αγγελιοφόρος ρωτάει: «Πόσο χρόνο έχω;»

            Ο τρίτος αγγελιοφόρος ρωτάει: «Τι μεταφορικά μέσα θα έχω στη διάθεσή μου;»

            Και ο τέταρτος αγγελιοφόρος ρωτάει: «Πού είναι το μήνυμα;»

 

            Το όνομα του τέταρτου αγγελιοφόρου, τον οποίο επέλεξε ο βασιλιάς, ήταν Garcia. Η ιστορία δεν διέσωσε τα ονόματα των άλλων τριών, ούτε αν ο Garcia κατάφερε να φέρει σε πέρας την αποστολή.

 ***

            Υπάρχουν οι άνθρωποι που σχεδιάζουν, συντάσσουν προϋπολογισμούς, χρονοδιαγράμματα, απαιτήσεις, προδιαγραφές, υπολογίζουν ρίσκα και προσδοκώμενα οφέλη.

            Και, μετά, υπάρχουν και οι Garcia…

 

            All stations, all stations, this is UN Oum Dreyga, καλή ανάσταση εκεί έξω, nothing more, out.-

 

 

5 Σχόλια to “Η ιστορία τού αγγελιοφόρου Garcia”

  1. G said

    Πολύ όμορφο…

    Ήρθε και η Ανάσταση, και ο Χριστός Ανέστη εδώ πέρα. Δεν ξέρω τι σου λείπει πιο πολύ από δω, εγώ πάλι θα προτιμούσα να ήμουν εκεί.

    Ας είσαι κ ας περνάς καλά…

  2. Ergina said

    Χριστός Ανέστη Χριστάκη

  3. Ανώνυμος said

    Xρονια πολλα,Χριστος Ανεστη.
    Εχω μερες να σου γραψω.Ειχα παει στην Πραγα μια εβδομαδα.
    Σου στελνω τις ευχες μου και την αγαπη μου.

  4. Sparky Friday said

    C’mon commander… Excuse me Mr Garcia…ή αλλιώς Περί ενδιάμεσων στόχων…

  5. […] “… δεν ξέρω με τι ανθρώπους κάνεις παρέα… Αλλά το δικό μου όνομα είναι Garcia…” […]

Σχολιάστε

